lunes, 20 de septiembre de 2010

God bless Mountain Day!

Per variar, avui us parlaré d'una altra tradició del College. Avui toca parlar de... Mountain Day!
La tradició marca que durant el primer semestre hi ha un dia de festa sorpresa, és a dir, que ningú no té ni puta idea de quin dia és. Només la cúpula organitadora coneix la data, bàsicament perquè són ells qui l'escullen. Però tots i els múltiples intents de xantatge, any rera any mantenen el secret... pràcticament a la perfecció. I dic pràcticament perquè ahir abans d'anar a dormir va començar a còrrer la veu que Mountain Day podia ser avui. Però el mateix ja va pasar un altre dia i al final en vam sortir escaldats (diguessim que vam decidir sortir a saco, que és el que es fa aquí la nit prèvia a Mountain Day, però... sorpresa! Aquell dia no va ser Mountain Day! Bufff... ni us explico l'endemà al matí). Doncs bé, com podeu entendre, jo no em vaig creure ni una paraula del rumor i me'n vaig anar a dormir. I no només aixó, sinó que em vaig posar el despertador a les 6 del matí perquè havia d'acabar un parell de coses abans d'anar classe.
Però, a les 5 del matí, Sorpresa! MOUNTAIN DAY! Ens han despertat amb alarma i cassoles per anunciar que era M.Day. Després hem tornat a dormir i cap allà a les 10 ja ens veus a tots anant cap a Raystown Lake (prefessors i treballadors inclosos, ells tampoc saben quan és M.Day), on ens esparava de tot.

Tant punt arribar hem anat directament a per la barbaco, no haviem esmorzat i estavem afamats. A més, ja era l'hora que solem dinar aquí, les 11h.


I després Raystown Lake semblava un Meeting Point d'aquests que munta l'Ajuntament de Barcelona quan venen aficions rivals en dia de Champions. Tot plè de freakades!!!!

N'hi ha que han preferit volar per l'alfombra-voladora pràcticament en boles!
Jo a falta de burro català elèctric típic del Camp Nou he decidit pujar al Toro i... prou bé!
Això és la guerra d'estirar corda. Es fan diferents rondes. Primer Freshmen-Sophmores. Després Junior-Senior. I en acabat, el guanador de totes les rondes (que com cada any han estat els Freshmen, bàsicament perquè són els únics que van tots a M.Day) contra professors i Staff. I aquest any ha guanyat l'Staff! (per primera vegada!!) Ha estat divertit veure als meus profes estirant de la corda jajajaja...
A les 3 ja hem tornat cap a la uni i he acabat la feina que volia acabar avui a les 6 del matí i també m'he posat a repassar un altre cop els dos examens que teòricament tenia avui i que al final tinc dimecres i dijous.

Això sí, el partit de basquet de dilluns a les 21h que no falti, que si no, no es dorm igual.

3 comentarios:

  1. Aquests Americans...... (vés amb compte, que no quedi jejejejejejeje)
    A clase el Miha està més sol, pobre, i faltes tu posant-hi una mica de enraonament (l'únic que et queda....)
    Tenim uns profes superavorrits, però bueno, sabem espabilar-nos.
    Segueix passant-ho molt bé a les Amèriques!!

    Victor

    ResponderEliminar
  2. De fet, el Mihail no està sol perquè el molt cabrón ha fotut el cap una setmana de vacances. Només el deixem abandonat al davant a les classes, ja que estem a la meitat sud de la classe.

    He comentat lo del Skype i la gent li ha agradat la idea, per tant, ja quedarem allarg de la setmana que ve per acabar de concretar.

    Assentats des de la classe amb el portàtil del portàtil et saluden el Karl i el Salem!

    ResponderEliminar
  3. CRISTINA BAYÉS QUER21 de septiembre de 2010, 7:51

    Jo passo la idea al dire de La Salle a veure si ens copiem dels americans que quan tenen una bona idea s'ha d'aprofitar.

    ResponderEliminar