miércoles, 6 de octubre de 2010

Passejant els collons per New York

Com que ja n'estavem fins eas ous de no fer més que currar, el cap de setmana passat vam decidir anar-lo a passar a New York. Va ser proposar la idea i amb un no res ja erem 15. En Peter i jo ens vam cuidar de reservar els cotxes i l'hostal i au, cap a Nova York. L'hostal era el mateix de l'altra vegada (sí, ja sé que és un "antro", però és "baratut") i els cotxes els vam poder llogar a Huntingdon mateix. I com no, a un servidor li va tocar pringar i conduir! Al principi estava un pel cagadet per haver de conduir per N.York, però per sort l'Inge portava gps i simplement va ser qüestió de seguir-la... o no... la tornada es va complicar un mica però ja us ho explícaré al final.
El viatge d'anada va anar tot perfecte. Bona carretera, sense anar molt ràpid, pocs cotxes pel centre de N.York... i pam, l'hostal. Però amb la mala sort que el que portava l'altre cotxe el va aparcar malament i se'l va emportar la grua. Ja ens veus a mi, en Peter i a un colega de N.York, en Chadi, anant a buscar el cotxe al diposit i "apoquinar" la multa (185€). Mentrestant, la resta de penya ja havia deixat les coses al hotel, anat a sopar i ens esperaven en un bar. No va se gaire estona però en acabat en Chadi ens va fer un tour-exprés privat per N.York i ens va portar a sopar a un lloc de puta mare on vàrem menjar per 6$ per persona i a més va pagar ell! (Thanks Chadi, I owi you one!!!)
I en acabat, cap al bar a celebrar l'aniverssari d'en Matias! Que ara que en té 21 ja pot entrar als bars a beure amb els homes jajajaja... Felicitats Matias!
Vam acabar cap a les 5 de la nit i a les 7 ja tornava a ser despert per anar esmorzar i a canviar els cotxes de lloc, tot fos per no haver-los de anar a buscar altre cop al dipòsit!
Aquesta vegada vaig tenir oportunitat de conèixer i veure millor la ciutat. Vam voltar per tot Manhattan, de punta a punta. Tot seguint el mapa vam recorrer el millor i pitjor de N.York i només em va quedar per veure una cosa... algú sap on són les dos torres que haurien de ser aquí?
Quan vam arribar a Wall Street no vaig acabar d'entendre quina gràcia li veia la gent a fer-se fotos tocant-li els collons al toro. Serà que no n'han vist mai cap? De veritat es pensen que això són uns collons grossos? Potser el problema estava en què mai li havien vist els collons a un burru català! I sí senyor, a la que m'hi vaig posar jo al costat tots van començar a fer-se fotos amb mi!
I res, que després de tornar a sortir de festa el dissabte i dormir gens, el diumenge a tornar a voltar un altre cop. I cap allà a les 6 vam agafar el cotxe per tornar. A la tornada ens vam perdre unes 3 vegades i vam perdre molt de temps (a part d'estar una hora i mitja parats pel centre de N.York amb el cotxe). Al final vam arribar al College a la 1 de la nit i jo em vaig haver d'aixecar a les 6 per començar a preparar tota la feina per les classes d'aquell dia. Feina que no havia fet perquè estava passejant els collons per N.York.

3 comentarios:

  1. Això només es pot resumir veient el text: quin collons més ben posats que tens!!!

    Veig que els FdP posant multes no només són a Barna, sinó que tamb´n'hi ha a NY.

    No hi ha fotos del McLaren's, i volem fotos del McLaren's (si hi vas anar)

    I has fet un comentari lleig, molt lleig: encara que segons certs professors tampoc va ser mot greu.

    ResponderEliminar
  2. Em recordes al Homer Simpson versió joveneta caminant pel NY dels anys 70 jejejejejejeje

    ResponderEliminar
  3. Mentider! Ahir no't rascaves el nas... et retocaves els collons!

    visca!

    ResponderEliminar