miércoles, 25 de agosto de 2010

Juniata College i Huntingdon

Avui he tingut bastant temps lliure i he aprofitat per fer algunes fotos del campus i d'una part de Huntingdon perquè així us en podeu fer una idea. He estat voltant pel College i el poble amb la camara en mà, com si fos un japo en mig de barcelona. La gent fotia cares estranyes quan em veia però... què hi farem!


Per començar, aquesta és la meva residència: "The Cloister".¨Tothom vol estar en aquesta residència perquè és la que està més ben situada, just al centre del campuns. Això et permet aixecar-te uns 30 segons abans d'anar classe i fins i tot arribar sobrat de temps. De moment la residència i tot el campus en general està bastant buit perquè les classes no comencen fins dilluns i la majoria de la gent arribarà aquest cap de setmana.



Com tota universitat americana, aquí també tenim el nostre equip de football: els Eagles! (Go Eagles!). Els molt matats comencen a entrenar cada dia a les 7h, seran primos... Ara, els tius són enormes i si te'ls trobes pel campus carden respecte. Al college també hi ha un super estadi de football on juguen els Eagles, un estadi de beisbol, un camp de soccer, un camp de hockey, pistes de tennis...

Aquí el 90% dels estudiants viuen On Campus. Per tant hi ha molts edificis que són residències, com per exemple:


Sunderland Hall

East Complex
Ellis Hall (Menjadors i aules d'informàtiques)

La veritat és que el menjar que donen és bastant precari (hamburgueses, hot-dog, pizza, una mica d'amanida...). Però per sort, tinc el gimnàs just davant de la meva residència i intentaré fer tot el possible per no engreixar-me 100k. A més, el gimnàs és completament gratuït.

Aquest és el Von Liebig Center for Science. Un dels edificis de ciències i l'edifici més gran del campus em sembla.
Això és la biblioteca.

Alguns "fucking freshmen" jugant a nosequé! Els freshmen són els estudiants de 1er any. Després hi ha els sophmore (2n any), junior (3er any) i els senior (4rt any i master).

Aquest és l'edifici on jo tindré la majoria de classes. El Good Hall, on es fa història, polítiques i filosofia bàsicament.

I si mai tinc algun problema he d'anar a aquest edifici. L'Oller Center for Peace and International Programs. És on hi ha el despatx dels meus becaris i els que representa que m'han d'ajudar en tot. De moment s'estan portan molt bé amb mi.

Aquí és on m'han fet l'anàlisi mèdic per veure que no entri nous virus als Estats Units. És on hi ha el metge del campus. Hi podem anar sempre que ho necessitem.

Aquest és el museu on exposen els estudiants d'art. Encara no l'he vist per dins però m'han dit que és molt guapo.
I com que aixó és Estats Units, l'esglèsia del College per anar-hi el diumenge a confessar-se de tots els pecats fets durant la setmana.
I com que he pensat que també voleu veure una mica del poble, me n'hi he anat a fer un tomb càmara en mà.
Huntingdon és un poble petit, molt petit i on tothom és un gran patriota i americà exemplar. Bons veïns, tothom s'ajuda (de fet avui he anat amb alguns estudiants a ajudar a construir la casa d'un veï. Aquí és normal fer-ho així). Costa una mica acostumar-se a tanta tranquilitat però quan passen un parell de dies un ja s'hi sent com a casa. Hi ha molta unió i comunitat entre els habitants del poble i també els estudiants. Es duuen a terme activitats constants per col·laborar en tasques diverses. Aquí no existeix l'Estat, ni les ajudes públiques, ni els serveis socials, ni res. Entre tothom es talla la gespa dels jardins públics, entre tots arreglen els parcs infantils, els carrers... Són com una gran família (amb alguna que altra ovella negra, com a per tot).
De moment aixó no és més que una petita introducció. Quan vagi tinguent més moments, ja us explicaré com funcionen i com van les coses aquí.
Moltes gràcies a tots. Records desde Huntingdon.

6 comentarios:

  1. God bless America..... (són comunistes i no ho saben!!)

    ResponderEliminar
  2. Buah tio!!

    Gimnas gratis? No m'explico lo del Sr. Mari-Klose...pero espero ke no acabis com ell xD

    Espero que expliquis tambe les farres "american pie" que viuras a la nostra saluT!!! XD

    BEN

    ResponderEliminar
  3. xavaaaaal!He estat una mica desconectat, entre que vaig estar a Oviedo i tal, ja m'he posat al dia i veig que et va bé!
    Ja et veig d'aqui un any fen-te un buidat d'estomac...no et tornis Homer eh!
    I a l'esglèsia què...hi aniràs gaire?vigila que les festes per aqui no són com les barraques hihihoho, aqui et pots veure involucrat en un assassinat amb un tres i no res!
    Escolta, perquè no t'apuntes als Eagles?!Així ja t'integraries del tot a la "graaaaaaaan família", has mirat a quina secta entraràs ja? l'omega té més bona pinta que la beta!!

    Va nen, aquest any com que tu també estaràs fora de casa suposo que et conectaràs més i ja farem skypes i tal!
    abraçada forta i "Go Eagles Go!"

    ResponderEliminar
  4. Tot plegat una barreja entre "Wisteria Lane", l'institut de "Glee" i el capellà assassí de "Dexter". De fet, l'store de la penúltima imatge sembla el "Buy more".

    Has anat a viure a una sèrie? Penjaràs sneak peeks al blog? T'has convertit en un putu spoiler?

    Alba

    ResponderEliminar
  5. això de que els veins et tallin la gespa i t'ajudin a fer les feines està guai, potser ho proposo als meus... a veure si em sorprenen i em planxen la roba i tot!!!
    em venen ganes de venir-te a veure...si La Caixa em dona més temps lliure del que preveix, aquí ens tindràs!!

    ResponderEliminar
  6. Per les fotos que poses sembla tot molt interessant, em fas molta enveja :-p
    Es veu tot tan... diferent! Mola :-D
    Una abraçada.
    Agus.

    ResponderEliminar