miércoles, 18 de agosto de 2010

Festa Despedida (Sembla que m'en vagi a la guerra...)

Sobre la meva festa de despedida tinc vàries coses a comentar:



1. Què és això de celebrar que fotu el camp i que no em veureu durant un temps? Tant contents esteu cabrons?

2. El mèrit de que la festa realment fos sorpresa no és vostre sinó meu i del meu nivell intel·lectual sota mínims que no em permet apreciar com es duen a terme plans maquiavèlics d'amagat.

3. Perquè en Frede i en Pol varen venir sense parelles i no paraven de tocar-se? Ha sorgit l'amor finlament entre ells? Si és així, podem dir que la Carmina feia d'espelma? ( Això espero, perquè sinó estariem parlant d'incesto!!!)

4. Perquè l'Anna Sala estava envoltada de canalla tota l'estona? Potser els nens i nenes oloren la gran quantitat de fertilitat que desprèn?

5. Perquè en Pablo cada vegada s'assembla més a la Gemma i la Gemma a en Pablo? Al final seran una sola persona?

6. Quantes hores va trigar en Zamora a venir amb bici desde Garriguella? (Que algú li compri un cotxe siusplau, ell ho faria per vosaltres i ho sabeu).

7. A partir d'ara en Marc i la Claudia serán Los Rosillos (com Los Chichos o Los Manolos). Mola més. (Close your eyes and I kiss you...olé!)

8. D'on venien en Marc i la Genisa? Perquè varen arribar tard...? oioioioioioioi!!!!!

9. Calia que vinguessin en Sergi i en Machín? Crec que sense ells les fotos haguessin quedat millor... més guapes... més masculines.... ja m'explico. Sort que la Sara i la Cristina en contrarresten els efectes!

10. Se'm va fer curiòs veure el Boss amb samarreta, acostumat a veure-li només la panxa peluda... Encara no sé com va trobar una dona tant guapa i com li han pogut sortir dos sols de filles.

11. Qui creieu que anava més fashion, l'Agustín Moriña o la Xein? I qui creieu que és més home, l'Agus o jo? O poster la Xenia?

12. Creieu que poden ser més mones les meves nebodes? Si és així, a tu país!!!!

13. Vaig ser l'únic que patia perquè la Quimeta no caigués quan ens vam fer la foto dalt de la cadira? Ja m'enteneu, donat el seu currículum... Per la cara que fa en Quimet a la foto diria que no era l'únic.

14. M'ho va semblar a mi o els meus pares es van multiplicar i eren a per tot arreu fent de tot sense parar??? Tindré superpoders jo també?

15. Perquè no li han donat encara el premi de Miss Universo a l'Alba? Perquè és massa Petita?





Ara fora conyes, moltes gràcies a tothom de tot cor i us trobaré molt a faltar. Ens veiem d'aquí no res!!!





5 comentarios:

  1. Uaaaa quin post més bo!!!! nosaltres tb et trobarem a faltar, mal pensat! :D
    Comptant les... hores? jeje

    ResponderEliminar
  2. Qui es aquest tiu de la samarreta gris que surt a totes les fotos??? XD
    ________
    Gustin!

    ResponderEliminar
  3. hahahaahaha impresionant andreu!m'estic partint desde TOPELÁ!oyeeee molt bon viatge, i no tornis bojes a les asafates durant el vol e...k ens coneixem!ja nirem xerrant via internet! un ptooonas!

    ResponderEliminar
  4. encara no has marxat i ja et trobem a faltar!!! apa, que si m'entero jo que fas tornar boja alguna axafata, amreicaneta o qualsevol altra de l'espècie femenina et tallo els piiiiiiiiiiii.
    apa, que celebrem que te'n vas però quan tornis, ja veuràs ja... no saps de què som capaços els bayés!! o potser si?
    un peto

    ResponderEliminar
  5. CRISTINA BAYÉS QUER20 de agosto de 2010, 9:20

    Acabem d'arribar de les nostres mini vacances ... i tu ja ets segurament en aquests moments dalt de l'avió via USA. Un dia menys perquè tornis ... je je je ... Explica tot el que facis si us plau, que així serà com si estessis aquí ... clar que tampoc farà falta que ens expliquis cada vegada que et tiris un pet, això t'ho pots estalviar! Petonicus.

    ResponderEliminar