domingo, 4 de julio de 2010

De Barcelona a Pennsylvania USA

Com alguns ja sabeu, el motiu pel qual he decidit escriure aquest blog és perquè el curs que ve estaré estudiant als Estats Units gràcies a una beca del BCA (Brethren College Abroad). Estaré a Huntingdon, un petit poble de Pennsylavania (costa Est), al Juniata College. En tinc moltes ganes però a la vegada també fa cosa estar tant lluny de casa i dels meus durant tant de temps. Per això aniré penjant escrits i sobretot moltes fotos per poder anar explicant tot el que em va passant i per anar mantinguent el contacte.
Qualsevol que em vulgui fer una visita durant la meva estància allà ja ho sap. De fet hi ha proposta de fer el cap d'any a Nova York. Una proposta que encara s'ha de madurar però que està oberta a tothom que li interessi.

1 comentario:

  1. Andreu! que guay! no pateixis que t'ho passaràs tan bé que no tindràs temps d'enyorar res. Come on, dude! jaja it will be awesome! :P

    ResponderEliminar