domingo, 4 de julio de 2010

Aprofitant l'Estiu Capítol 1

Com que el 20 d'Agost agafo el vol BCN-NY cap a la meva nova destinació, aquest estiu serà una mica més curt del normal. Per això caldrà aprofitar-lo més que mai: platja, bici, barbacue, rachdingue, di-versiones, guingueta de l'Agustí a la Rovina... De moment poso una petita mostra de com ha començat l'estiu 2010.



A la platja per Port de la Selva amb la meva Petita, el dia que em varen regalar la càmara amb els meus pares. És a dir que és gràcies a ells que podreu disfrutar visualment del meu pedazo cuerpo i de les meves aventures. I també una foto del Sant Joan a l'Escala.
I també alguna foto de la sortida Lladó-Lliurona-Albanyà-St.Llorenç-Tarrades-Cistella-Lladó (65km) amb en Machi (Flashman).






























1 comentario: